Sugerències, agraïments i queixes
- Si desitja enviar algun agraïment relacionat amb els centres sanitaris del Departament Clínic- Malvarrosa, pot descarregar-se el Full d'Agraïments i enviar-la degudament cumplimentada.
- Si desitja enviar algun suggeriment relacionat amb els centres sanitaris del Departament Clínic-Malvarrosa, pot descarregar-se el Full de Sugerències i enviar-la degudament cumplimentada.
- Si desitja realitzar algun tipus de queixa sobre el funcionament o actuació irregular, al seu judici, dels centres i serveis del sistema sanitari del Departament Clínic-Malvarrosa, pot descarregar-se el Full de Queixes i enviar-la degudament cumplimentada.
Les queixes no tenen, en cap cas, la naturalesa de recurs administratiu i la seva interposició no paralitzarà els terminis establerts en la normativa vigent.
Sempre es preservarà la confidencialitat de les dades aportades tal com estableix la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
¿ON DIRIGIR-SE?
- En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigeixin o davant qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'administració local si, en aquest últim cas, s'hagués subscrit l'oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de correus. En aquest cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprès de sol·licitud i en la còpia .
- Preferentment, en el Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) situats a l'Hospital Clínic de València, Hospital La Malvarrosa o Centre d'Especialitats El Grau.