El clima laboral positiu i el treball en equip són dos dels factors més rellevants que han influït en el desenrotllament del canvi de rol del Servici d'Urgències en els últims anys. Sempre s'ha prestat especial atenció a tots els elements que contribuïxen i poden perjudicar el benestar. Les conseqüències de tindre un mal clima laboral són com menys perjudicials i repercutixen en l'adequat acompliment del Servici (reducció de productivitat, absentisme, baixa motivació laboral, absència de compromís, etc.).
Garantim el benestar emocional dels professionals, definint correctament els seus llocs de treball, tasques i responsabilitats, sent flexibles en funció de les necessitats individuals (horaris, descansos, conciliació familiar, etc.), fomentant el desenrotllament personal i professional, establint una bona comunicació interna i cuidant l'entorn en el qual desenrotllen les seues tasques.
El Servici d'Urgències mesura anualment el grau de satisfacció en l'ocupació i la seua evolució, mitjançant la realització d'enquestes entre els seus professionals i entrevistes One to One amb la direcció de Servici.