Notícies
El Centre de Salut Serreria I organitza la seua I Fira de la Salut en el barri
12/05/2026
- La secretària autonòmica de Sanitat, Asunción Perales, ha visitat les diferents activitats que han sigut organitzades amb l'objectiu de promoure hàbits de vida saludables i acostar a la població coneixements bàsics en salut a través d'activitats pràctiques i educatives dirigides a totes les edats
El Centre de Salut Serreria I ha celebrat recentment la I Fira de la Salut, una iniciativa oberta a la ciutadania que ha tingut lloc al parc del carrer Pere de València.
La secretària autonòmica de Sanitat, Asunción Perales va visitar les diferents activitats que van ser organitzades amb l'objectiu de promoure hàbits de vida saludables i acostar a la població coneixements bàsics en salut a través d'activitats pràctiques i educatives dirigides a totes les edats.
El programa va incloure diferents espais temàtics. En l'àrea d'urgències i emergències s'impartiren tallers pràctics de reanimació cardiopulmonar (RCP) i maniobra de Heimlich, a més de recomanacions per a actuar davant situacions urgents tant en població pediàtrica com adulta.
Així mateix, la fira va bordar la importància de l'alimentació saludable i l'adopció de bons hàbits, amb continguts centrats en educació nutricional, prevenció del tabaquisme i informació sobre vacunació.
Un altre dels espais es va dedicar a la lactància materna, on professionals sanitaris oferiren assessorament, suport i han resolt dubtes freqüents de les famílies.
Galeria d'imatges





