Notícies

Acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació

03/06/2026

Acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació

Enguany, 97 residents de 42 especialitats diferents tanquen esta etapa i comencen un nou camí professional.
 

Un any més, el Departament de Salut Clínic Malva-rosa ha celebrat l'acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació. Un esdeveniment molt emotiu que posa en valor anys d'esforç, aprenentatge i compromís amb la sanitat pública.
enguany, 97 residents de 42 especialitats diferents tanquen esta etapa i comencen un nou camí professional


Al final de l'acte es va fer lliurament dels Premis Fi de Residència 2026, que reconeixen l'excel·lència durant la seua formació:

1r premi: Nekane Romero García (Anestesiologia i Reanimació)
 2n premi: Laura Gimeno Torres (Otorrinolaringologia)
 3r premi: Francisco Calleja Casado (Oftalmologia)
 Premi d'Infermeria: Elena Ábalos Aliaga (Salut Mental) 

Compartir

Galeria d'imatges

Acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació