Notícies
Acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació
03/06/2026
Enguany, 97 residents de 42 especialitats diferents tanquen esta etapa i comencen un nou camí professional.
Un any més, el Departament de Salut Clínic Malva-rosa ha celebrat l'acte de comiat dels residents que han finalitzat la seua formació. Un esdeveniment molt emotiu que posa en valor anys d'esforç, aprenentatge i compromís amb la sanitat pública.
enguany, 97 residents de 42 especialitats diferents tanquen esta etapa i comencen un nou camí professional
Al final de l'acte es va fer lliurament dels Premis Fi de Residència 2026, que reconeixen l'excel·lència durant la seua formació:
1r premi: Nekane Romero García (Anestesiologia i Reanimació)
2n premi: Laura Gimeno Torres (Otorrinolaringologia)
3r premi: Francisco Calleja Casado (Oftalmologia)
Premi d'Infermeria: Elena Ábalos Aliaga (Salut Mental)
Galeria d'imatges





